.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با مدیریت انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان نوشهر؛
کتابخانه استاندارد نوشهر ساخته می شود

دومین کتابخانه استاندارد استان مازندران با سرمایه گذاری خیّر نوشهری در این شهرستان ساخته خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، در جلسه ای که با حضور اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز نوشهر در دفتر سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، مقرر گردید کتابخانه عمومی استاندارد نوشهر با مدیریت انجمن خیرین کتابخانه ساز و با مشارکت یک خیّر احداث شود.

محمد لُر اویلی خیّر نوشهری این پروژه  2200 مترمربعی را با سرمایه ابتدایی 400 میلیون تومان و با نیت دو فرزند مرحوم خود، آغاز خواهد نمود.

کلنگ احداث این کتابخانه در زمین اهدایی شورای شهر نوشهر در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی زده می شود و پیشبینی می شود این پروژه طی 2 سال به اتمام برسد.

گفتنی است این خیّر پیش از این برای ساخت کتابخانه روستایی نیرنگ نوشهر اقدام کرده بود که با تفاهم صورت گرفته، پروژه بزرگ کتابخانه استاندارد نوشهر در دستور کار قرار گرفت.

عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در این زمینه اظهار داشت: باقیات الصالحاتی که آقای لُر برجا خواهد گذاشت دارای ارزش معنوی وافری است، چراکه زمینه را برای هدایت و رشد علمی و فرهنگی جوانان جامعه با ساخت کتابخانه فراهم می آورد.

وی همچنین افزود: در احداث این کتابخانه از محل اعتبارات دولتی کمک خواهد شد و شورای شهر و شهرداری نوشهر نیز مساعدت های لازم را خواهند داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.